Монгол хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвт нөлөөлөх маркетингийн хүчин зүйлсийн судалгаа
1-р бүлэг. Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийн онол, арга зүйн асуудлууд. 2-р бүлэг. Ноолууран бүтээгдэхүүн худалдан авах зан төлөвт нөлөөлөгч маркетингийн хүчин зүйлсийн судалгаа. 3-р бүлэг. Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийг маркетингийн иж бүрдлээр удирдах боломж.
Цахим номын үнэ0 ₮
Бүтээлийн мэдээлэл
- Хэвлэгдсэн2020 он
- Бүтээлийн хэлбэрДиссертаци
- АгуулгаЭдийн засаг
- Үзсэн568
1-р бүлэг. Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийн онол, арга зүйн асуудлууд. 2-р бүлэг. Ноолууран бүтээгдэхүүн худалдан авах зан төлөвт нөлөөлөгч маркетингийн хүчин зүйлсийн судалгаа. 3-р бүлэг. Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийг маркетингийн иж бүрдлээр удирдах боломж.