Монгол хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвт нөлөөлөх маркетингийн хүчин зүйлсийн судалгаа

1-р бүлэг. Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийн онол, арга зүйн асуудлууд. 2-р бүлэг. Ноолууран бүтээгдэхүүн худалдан авах зан төлөвт нөлөөлөгч маркетингийн хүчин зүйлсийн судалгаа. 3-р бүлэг. Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийг маркетингийн иж бүрдлээр удирдах боломж.


Цахим номын үнэ0

Хуваалцах

Бүтээлийн мэдээлэл

  • Хэвлэгдсэн2020 он

  • Бүтээлийн хэлбэрДиссертаци

  • АгуулгаЭдийн засаг

  • Үзсэн568

Бүтээлийг нийлүүлэгч

Нийт 0 бүтээл

1-р бүлэг. Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийн онол, арга зүйн асуудлууд. 2-р бүлэг. Ноолууран бүтээгдэхүүн худалдан авах зан төлөвт нөлөөлөгч маркетингийн хүчин зүйлсийн судалгаа. 3-р бүлэг. Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийг маркетингийн иж бүрдлээр удирдах боломж.


Ижил төстэй бүтээлүүд