Брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүйн асуудал
Аливаа байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагаа нь хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж, үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, бусдын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээнээс ялгаатай онцлогоо хэрэглэгчдийн ухамсарт хоногшуулж, үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгоход чиглэгддэг.Олон улсын брэндүүдийн үнэ цэнийг Interbrand, Brand Finance зэрэг байгууллагуудаас жил бүр тооцдог. Үүнд банк санхүүгийн салбарын эзлэх хувь өндөр байдаг.
Бүтээлийн мэдээлэл
- Хэвлэгдсэн2021 он
- Бүтээлийн хэлбэрДиссертаци
- АгуулгаЭдийн засаг
- Үзсэн207
Аливаа байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагаа нь хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж, үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, бусдын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээнээс ялгаатай онцлогоо хэрэглэгчдийн ухамсарт хоногшуулж, үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгоход чиглэгддэг.Олон улсын брэндүүдийн үнэ цэнийг Interbrand, Brand Finance зэрэг байгууллагуудаас жил бүр тооцдог. Үүнд банк санхүүгийн салбарын эзлэх хувь өндөр байдаг.