Брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүйн асуудал

Аливаа байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагаа нь хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж, үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, бусдын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээнээс ялгаатай онцлогоо хэрэглэгчдийн ухамсарт хоногшуулж, үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгоход чиглэгддэг.Олон улсын брэндүүдийн үнэ цэнийг Interbrand, Brand Finance зэрэг байгууллагуудаас жил бүр тооцдог. Үүнд банк санхүүгийн салбарын эзлэх хувь өндөр байдаг.


Цахим номын үнэ0

Хуваалцах

Бүтээлийн мэдээлэл

  • Хэвлэгдсэн2021 он

  • Бүтээлийн хэлбэрДиссертаци

  • АгуулгаЭдийн засаг

  • Үзсэн207

Бүтээлийг нийлүүлэгч

Нийт 0 бүтээл

Аливаа байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагаа нь хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж, үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, бусдын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээнээс ялгаатай онцлогоо хэрэглэгчдийн ухамсарт хоногшуулж, үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгоход чиглэгддэг.Олон улсын брэндүүдийн үнэ цэнийг Interbrand, Brand Finance зэрэг байгууллагуудаас жил бүр тооцдог. Үүнд банк санхүүгийн салбарын эзлэх хувь өндөр байдаг.


Ижил төстэй бүтээлүүд